Top kdrama this month


Assalamualaikum semua :)

Hehehe.....asyik tangguh je nak update blog ni.....org baru habis exam la katakan ...huhu...leganya exam dah habis .....walaupun minggu exam...tapi kdrama xleh tggal....study lain..drama lain....hahaha....suka hati aku jer study smbil tgok drama....result teruk nnt salahkan drama ><

Hahaha...dalam bulan feb smpai mac ni ada 2 drama je yg aku tertunggu tiap-tiap mggu ....haha...aku selalu jenis suka download drama pastu simpan smpai drama tu habis baru aku layan....tapi,2 drama ni mmg x leh simpan...ending dia mesti ada je bnda yg buat kita nak tgok episod akan datang :) 
dahlah dua-dua drama ni keluar hari yang sama...mmg kalau tgok citer ni...satu minggu tu tak tenang nak tggu mnggu depan....

first cerita Ho Gu's Love ^^
Aku suka cerita ni...mula-mula sebab choi woo sik je sbb dia comel sangat...pastu mestilah nk tengok drama pertama yg dia jadi lead...hehe....dgn uee pulak tuh..keke..walaupun aku x kenal sngt ngan uee tu tpi aku suka sngt cerita ini...Kebaikan cerita ni setiap episod ada pengajaran tapi ada jugak la merapu sikit-sikit tu biasa lah drama...Lawak pun lawak....kekadang ada jugak sedih ....ceritanya korang kena tengok sendiri baru tahu drama ni best ke tak...sebab taste orang lain-lain ... so,tepuk dada tnya drama apa yg korang suka...hahaha




Scene ni dalam Episod 10....antara scene yang aku suka...sebab diorang tiga orang sweet sngat especially woo sik la kan...hehehe...baby tu pun comel <3...jatuh hati ngan baby tu....episod ni sedih sikit...meleleh gak ayaq mata aku sikit..hehe...Korang kena tgok baru judge cerita ni best ke tak...~~

Next,drama yg aku tggu-tggu adalah drama Blood...cerita fantasy,medical,comedy,action semua genre aku suka ada dalam ni...pastu ada ahn jae hyun ~,~ ......haha...aku mmg x leh tgok vampire...konfem jatuh hati..hahaha...mmg fanatic dgn vampire....bagi aku vampire plg cool time diorang minum darah org....hahaha...kejamnya aku weyh >.< someone,Help me!! hahaha

vampire + medical yg buat lagi cerita tu best pastu ada suspens sikit,campur lawak sikit,tambah action sikit...baru jadi drama best..hahah....jalan cerita dalam satu-satu episod tu flat je...tapi bila part last konfem nak smbung episod lain...walaupun jalan cerita ni kurang sikit....tapi scene last selalu dramatik and mmg suspens gila...mmg buat org nak tgok lagi and nak tgok lagi and nak tgok lagi smpai cerita ni habis...hehehe :)


Scene ni dari part last sekali dalam episod 8....akhirnya,Ri Ta nampak jugak siapa Ji Sang sebenarnya ...hahaha...time ni jae hyun kena langgar dgn kereta..pastu jan di (aku x taw nama sebenar heroin) nampak jae hyun bangun and dlm keadaan dia mcm vampire...haha...tapi yg lain dlm cerita ni ...vampire ni ada sebab ada satu virus yg tersebar...kira diorang yg vampire ni terkena jangkitan and jae hyun ni tgh cari ubat sbb dia nak jadi manusia biasa....yg tak bestnya diorang x minum darah merah >.<... hahaha....yg villain pun minum darah yg dh dibuang sel drah merah... T_T btw,korang kena tgok citer ni kalau korang suka drama ala-ala supernatural sikit....Drama vampire yg pling aku suka ialah Vampire Prosecutor Season one dgn season 2 .. even cerita dia sikit je tapi aku suka gila,....mmg harap ada season 3 sbb xjumpa lagi org jahat....haish...~~~ x suka taw cerita tergantung nih -_-

Dahlah korang...panjang lebar aku merapu :P Btw harini birthday aku...hehe...saja bagitahu...kekeke....Okeylah,Bye,.....Assalamualaikum...lepas ni rajin-rajinlah lawat blog aku yg selalu berhabuk...tolong-tolong bersihkan sekali ke...hehhe....

Comments

Popular Posts