Maleficent !!






Assalamualaikum semua ^^
Lamanya blog ni x berupdate kan :) Lagi sehari je sekolah nak start dah :( Tak nak pi sekolah..hahaha....tak sanggup nak pi sekolah...okeylah...tak nak citer pasal sekolah sebab buat aku tension je bila pikir balik -_-'

Okey dalam cuti dua minggu nih...aku ajak bff pegi tengok Maleficent dekat TS (TaipingSentralokey) hehehe...

Pastu bff aku ajak tengok 3D..aku okey aje...excited sbb dah lama x tengok 3D kan...sebelum ni pernah lah sekali masa citer Gulliver's Travel kan ....tpi dalam bnyak2 cerita Disney selain daripada Frozen..mmg Maleficent pun terbaik....sejak aku tngok movie ni baru aku taw mcam ni rupanya muka Angelina Jolie and terus minat dia sebab lawa sangt....hahah jeles aku :P selama ni kenal angelina sekadar pada nama semata-mata....nah first time tengok Angelina Jolie ^_^

Cerite ni pun lain drpd yg apa yg kita tahu pasal cerita the sleeping beauty...Selama ni cerita yg kita dengar seorang putera raja yg akan dtg untuk bagi true love kiss kat Aurora...tpi dalam movie ni Maleficent jatuh hati dengan senyuman Aurora dan jadi syg dekat Aurora tuh :) Last-last true love kiss tu dtg drpd Maleficent sendiri ^^ Kalau boleh nak ulang je 10 kali hahahha

So...conclusion dia Maleficent adalah cerita yg THE BEST EVER !! bgi aku selain drpd Frozen !! Mmg Daebak sungguh :) hope lepas ni Disney buat cerita yg best best lagik <3

BYEEEE !!!

Comments

Popular Posts