Happy New Year ~~2015

Assalamualaikum semua,
Harap semua sentiasa dalam keadaan sihat walafiat taw!!



Harini walaupun dah masuk 3/1/2015,tak terlambat lagi utk aku ucapkan Selamat tahun baru....rasa mcm sekejap je tahun 2014 habiskan...mcm-mcm pengalaman baru aku dpt..hahahaha

Teringat masa ada tuisye time cuti kena duduk kat asrama..merasa mcm mana lari asrama..hehe...naseb baik timr tu cuti sultan mangkat jdi tuisyen dbtalkan utk satu hari...jd aku xdek la teeringgal sngat..walaupun rugi gak lah kan..pastu kena duduk lagi sekali aku pasrah lah duduk asrama demi PT3 .kang aku sorang yg x dapat ilmu ..merasa jadi budak asrama walaupun x lama..

Lepastu ambik peperiksaan PT3 utk batch yg pertama la katakan..bulan disember haritu pulak dpat result..Alhamdulillah dapat 8A 2B drpada 10A :D walaupun x seberapa tpi terbalas lah titik peluh aku study yg ala kadar je...hihihihi

Ada banyak pengalaman pahit dan manis dalam tahun nih :)

Harap Tahun Baru 2015 ni akan jadi tahun yang baik untuk aku^^


Last sekali aku harap kwang soo akan jadi lead actor dalam drama tahun 2015 nnt ;)


Comments

Popular Posts