Falling for Innocence

Assalamulaikum ..

Time nak dekat exam lah pling selalu aku suka update...dan aku baru sedaq harini..haha....time ni lah masa plg rajin nak update blog...nak merapu panjang-panjang...

So,tujuan aku update harini ialah aku nak cerita pasal satu drama baru nih...haha...xdeklah baru sangat tapi baru jugaklah kan...hehe...menyesal aku tgok cerita ni awal-awal..sbb aku xsangka cerita ni besst sangat .. menepati citarasa aku..eceh!! hahaha....

Okey kite start...!! Tajuk cerita ni Falling for Innocence/Falling for Soon Jung



Hmm...cerita ni mmg style aku sbb cerita pasal berebut company and chaebol...

Cast :
Jung Kyoung Ho -  as Kang Min Ho
Kim So Yeon -  as Kim Soon Jung
Yoon Hyun Min -  as Lee Joon Hee

  


Plot :

Min-Ho's (Jung Kyoung-Ho) father ran a large company, but his death led to his uncle taking over the company. Because of this, Min-Ho grows into a cutthroat investor. Min-Ho then undergoes a heart transplant surgery and his personality changes. Thanks to his new heart, he begins to have warm feelings and he falls in love with a woman named Soon-Jung (Kim So-Yeon).  

Credit - Asianwiki


Aku pun xdapat nak cerita macam mana tapi mmg aku dah jatuh hati dengan drama ni..jalan cerita pon xdeklah bosan..ade je surprise...haha..aku suka betul nih...Aku baru lah nak kenal-kenal dengan hero cerita ni tpi aku dpt tahu dia BF soo young(SNSD)...spoil mood aku betul..hahaha..
Btw,kalau korang tengok cerita mmg xkan mnyesal...aku x jamin tpi aku jamin kalau taste korang sama dengan aku...hehe...Have fun watching this ~~!!!!


Comments

Popular Posts