Signal Korean Drama



Assalamualakum semua !!

Well harini lagi satu drama aku nk share ngan korang..
masa memula tgk cerita ni keluar nmpk mcm xmenarik aje...tgk plot pun mcm xmenarik aje...tp paksa diri nak download jugak...haha..
Then tggu smpai habis...tetiba cerita ni top drama pulak...masa tu drama Signal ni dan Cheese in the trap mmg tengah top taw !! Tu yg teringin nak tengok tetibe..hehehe..
Bila tgok first episod terus jatuh cinta taw ~~ suka...hero dia pun hensem...hahaha


Signal (Korean Drama)-p1.jpg

Plot

Pasal dua org polis dari tahun yang berbeza berhubung menggunakan walkie talkie untuk selesaikan kes :)

Cast 

Lee Je Hoon as Park Hae Young



Kim Hye Soo as Cha Soo Hyun


Cho Jin Woong as Lee Jae Han



well first aku jatuh hati dengan hero...hahahha...second aku suka jalan cerita....mmg dah lama xdapat tgk tengok cerita polis mcm ni....kes siasat siasat..kes berat berat ni mmg aku suka....tambah tambah bila ada profiler...and masuk psychology sikit kan...hahaha..serius syok...

Kali ni aku xnak cerita pnjg pnjg...sebab nnt kalau aku bagi spoiler mesti xbest dh utk korang tengok..so aku xnak citer pnjg...just gmbr ^^
















Comments

Popular Posts