New Hobbies

Assalamualaikum semua.. ^^
Lama kan tak update blog ni... Maklumla tahun lepas busy SPM hahaha...
Sekarang baru ada masa nak update..
So harini tak nak update review kdrama lgi.. Harini saja aku nak share dgn korang hobi2 baru aku..
Ceh mcm bnyk je hobi dia kan.. Hahha
Hakikatnya mmg banyak

First sekali yg aku suka kumpul sticker... Suka gila beli sticker yg comel2 bila jmla kt kedai mesti borong punyelakan
Kegilaan sticker ni membawa aku terjebak dengan planner... Jeles tengok dekat instagram org2 lain buat planner depa lawa lawa and comey comey
Aku punye biasa2 je.. Sbb bru terjebak... Baru rookie lagi dlm field ni.. Haha

Pastu dia terbawak pulak dekat watercolour painting dan seterusnya calligraphy hahaha... Bila aku ada masa and mood yang betul mmg aku suka buat watercolour ni.. Selalu bila nk practice aku akan cari gmbr utk ditiru... Tp tujuan hnya utk belajr je ya...xcuri.. Hehehe

Then pling bru sekali aku terjebak dekat clay art... Aku jeles tgok org buat miniature ke keychain ke pakai clay abb terlampau comel... Jdi aku menjebakkan la diri yg xberapa nak seni ni....hahaha
Sekarang still dalam latihan...kekekeke

So sampai sini sajela aku menaip ya... Hahaha... Penat pulak menaip sbb dah lama x taip panjang panjang mcm ni...

Bye bye... Syg korg 😘

Comments

Popular Posts