Blogging memain @ serius

Hye
Asslamulaikum semua !! 

Lama nya x post kat blog nih.....huhu...rindu tp paham2 la line internet ni kan..hahah :) tersangat lah rindu...tapi,lepas blog walking kat blog-blog yg dah popular baru teringat...yang aku nih berblogging secara saja2 atau serius...hmm,seriously x pernah terfikir pon..tp aq minat berblogging...cuma x dek idea nak post...better x post ape2 daripada post bnda2 yang merepek kan??secara jujurnya aku nak serius dalam bidang blog nih..tapi aq bukan lah jenis peramah...aku hmya friendly bile org luar tegur aku...sbb aq x dek keyakinan...bile nak tegur orang mesti terfikir macam2....cntohnya macam aq terfikir org tu boleh ke berkawan ngan aku...nanti aq tegur dye boleh ke dye layan aku...macam2 persoalan aq terfikir...tapi aku akan cuba ubah sikap nih...aku akan cuba menambah keyakina diri aku nih :) insyaAllah one day aq boleh berjaya mcam blogger lain :)

BYE ^_^

Comments

Popular Posts