Hello :)

Assalamualaikum :)
Harini nak bgataw yg aq ada lagi satu blog...tapi bukan lah blog personal.tetapi blog online shop taw :).aq nak cuba-cuba...kot-kot lah mana taw kan dpt rezeki lebih :) InsyaAllah  ^_^.harap-harap macam tu lah kan...tetapi tak beroperasi sepenuhnya lagi..sebab tak dirasmikan lagi..buat masa ni aq cuma jual tudung bawal jea...First collection after raya :) harap-harap menjadilah..bnyak dah merancang...kalau dpt sambutan sngt2 lah bersyukur:)
jemput-jemputlah singgah okey ...skrg tngh nak habeskan stock bawal plain^_^


sila lah rajinkan diri anda untuk menekan taw!! :)


Comments

Popular Posts