Maybe One Day :)

Assalamualaikum semua :) hahah..hari yg sangat x betul harini...bukan harini jea tpi rase dah 1 minggu lebih rasenye....Kenapa semua org nak cakap pasal mati...even aq sendiri pun bengang bila mulut aq ni sibuk nak sebut2 mati...memang sunat ingat mati 3 kali sehari kan...tetapi kalau dah kerap sngt jd bengong ckit otak nih :) mati tu mmg menakutkan tapi itulah kehidupan kan...setiap yg hidup pasti akan mati...termasuklah aq...bila-bila jea aq boleh mati..hari ni lain sngat...aq taw la aq x dtg skolah esk...tapi  tak payah la nak mintak maaf segala...pastu dengan ayat 'wei,aq mintak maaf,aq takut x dpt jumpa hg lagi'....hg ingt aq suka...hampa buat aq mcm aq nak mati taw x....dhla 2-3 harini aq ingt mati jea...aq asyik tnya jea diri aku kalau aq mati ada kea org nak menangis kan :( kekadang aq rasa mcam bodohnya soalan aq...hahah..tapi it's okay ...aq x kesah..malas dah nak fikir...aq harap jea kalau aq mati,aq mati dalam keadaan beriman ^_^ InsyaAllah :)

Comments

Zulaiqa@Prof said…
ngee,,,baguz ingat mati ni dek.. orang yang selalu ingat mati ni adALah orang yang paling cerdik sekali. sebab apa cerdik?? sebab dia berjaga jaga setiap kelakuannya apabila sentiasa mengingatkan mati..

tambah2 bulan puasa nih..di sekeliling akk selalu berlaku kematian. terasa lebih insaf lagi.. sebab kita akan terfikir adakah ramadhan ini yg terakhir buat kita??? :)
hehe...terima kasih kak :) terima kasih jugak sebab slalu dtg blog nih :)

Popular Posts