Craft for this week ^_^

Assalamualaikum :) Harini cuma nak share aktiviti aku untuk miggu ni kan...hahahah..cari alasan utk tidur lambat sebenarnya kan :) Sekarang aku rasa daripada aku jual craft2 nih lebih baik aq jadikan sebagai hobi...Tapi tempahan amatlah dialu-alukan ....tapi tahun depan tak boleh dah nak buat selalu sebab ada PBSMR lah katakan...hehehe...so,aku mesti focus lebih..btw,azam aku tahun depan senang je..datg sekolah tiap2 hari dan WAJIB study hari2 heheh..so..bawah ni tengoklah gambar craft aku ni..lau berminat just PM me okey ^_^


Yang ni bekas telefon yg comel boleh la...tapi fungsi dye sebenarnya letak duit hehehe

Ni utk gmbar depan


Ni pulak belah belakang


So..yang ni pulak Card deco...saja2 buat..uji kreativiti diri sendiri lah konon kan...heheh


yg ni pulak bekas spek mata..



Pic las ni pulak adelah baju utk telefon diri sendiri..hahha 



Okey lah BYE !! lau berminat PM k ^_^

Comments

Popular Posts