Cerita Lama + Baru

Assalamualaikum semua....

Lamanya tak update blog...kekkeke...PT3 punya pasal dah satu hal...malas pun masalah jugak ><
Saja nak cerita 2-3 minggu lepas punya cerita .... walaupun rasa mcm dah basi tapi nak cerita jugak...hehehe....

Jejalan pegi TS dngan bff pegi tgok Big Hero 6 ....


Boleh kata best gilaa...suka jalan cerita dia...sepanjang dalam pawagam tu asyik berharap je abang dia masih hidu :) tapi smpai habis abg dia tak ada...kena terima jugak yg abang dia mati ....
Lagi satu aku suka cerita nih...scene dia tak smpai 2-3 minit dah boleh buat org menangis..kalah cerita korea hahaha......berbelas-belas episod .... kekeke....tapi aku mengaku bnyak je cerita yg buat aku menangis lagi cepat....ikut mood masa tengok cerita lah ....

Alang-alang cerita pasal cerita korea nih....aku suka bnyak movie korea....tapi ada 3 cerita yg paling aku suka...

1-Secretly Greatly : Salah satu sebab aku tgok cerita ni sebab Kim Soo Hyun je...tapi bila dah tgok mmg sedih sangat....satu malam tak boleh tido teringat kat cerita ni taw ....


2-Old Goodbye : Cerita nih Fated to Love you special ...bukan movie pon tapi mini drama... 1 episod je....tapi masa tengok memang habes ayaq mata nih keluaq....hahahah


3-A werewolf Boy : Cerita ni baru teringin nak ..ingat tak best rupanya aku yg terlebih suka...huhuhuhu.....terharuu <3


Hehehhee...layan kan je lah cerita merapu dari aku :) Lama tak menulis....hilang terus topik :)

Comments

Popular Posts