Throwback Drama ~~

Assalamualaikum semua....
Hahahaha...LOL....aku takdek bahan betul nak merapu...kekeke....
So,apa kata aku throwback drama-drama yg aku tngok tahun lepas and cuti sek haritu....Bagi peminat-peminat korean drama boleh la tengok mana-mana cerita yg korang berkenan ...hehe :)
Aku pon kekadang memilih jugak nak tengok drama....mula-mula tgok jalan cerita baru tengok hero...Heroin x penting ..kekeke ... WAJIB tengok Hero...kahkah :D Drama-drama yg aku bagi ni pun semua drama yg memang top list aku lah ...hahaha .....

Drama pertama ialah ~~~



Hakikatnya,aku x pernah pun tahu cerita ni wujud..haha....zaman tak tahu apa-apa pon..benda yg buat aku tertarik nak tengok sbb cerita pasal fantasi time travel gitu....lelaki dari tahun 300 tahun dulu travel guna tgkal yg dibagi utk selamatkan diri dia drpd kena bunuh ke zaman sekarang...mmg jatuh hati...bnyk sngt konflik dlm cerita ni...dan cerita ni antara drama yg berjaya mengeluarkan air mata aku....kekadang aku xsuka cerita yg sedih tapi cerita ni walaupun ada scene yg sedih tpi buat kita tertunggu apa yg akan jadi....hahaha....sedar cerita ni lama...tpi aku baru tgok tahun lepas sbb baru nak berjinak dlm kdrama...hahaha....dulu taw kwang soo jaa~~~

  

Drama seterusnya ~~~

King 2 Hearts <3


Okey....cerita ni....jujur aku cakap aku bnyak skip part org jahat....hahaha....menyampah beb...tapi 100% best....walaupun cerita dia x dek sweet gila gila tapi tetap aku kemanisan dia ....hahaha...aku jatuh hati gila ngan cerita ni.....kalau ikut kecerewetan aku lah....mmg aku x layan cerita ni sbb pasal antara 2 negara iaitu north korea dgan south korea...cerita ni tentang raja yg dah hampir berjaya nak satukan north n south korea....tapi ada penghalang yg x suka tengok 2 negara bersatu....then,raja mati..pastu ganti kan dgan adik dia (Lee SeungGi) ....adik dia x nak jadi raja..tapi terpaksa nak gntikan abg dia untuk teruskan impian ayah diorang lah...pastu dia jatuh hati dngan askar north korea....then buat kputusan utk kahwin....so,dlm diorang nak kahwin tu ada la mcm mcm konflik....citer ni pun sedih jugak TT ...aku x suka taw cerita sedih sedih ^^ nak happy!!! kekeke ...tapi aku jamin cerita ni sngat best....

  

Drama yg last sekali adalah antara drama baru lah jugak...sebab x larat nak tulis pnjag...aku bagi sikit sikit cukupler...nnt rajin aku buat entry baru naa !!hehehe....Drama ni bertajuk Misaeng



Misaeng ni cerita pasal org yg kerja pejabat.....la...pasal kesusahan diorang nak bekerja dlm pejabat...hehehe,.....walaupun kebanyakan scene nye serius tapi ada makna ...hehehe....xserius 24 jam....lawak nya sentiasa ada...cuma x bnyak....tpi kalau ada lawak konfem gelak gila gila...hahaha...sebb lawak yg kita x expect ada dlm cerita ni ^^

Okeylah syg semua.,.....bye <3

Comments

Popular Posts