Blood (Finale Week)

Assalamualaikum semua ^^
Hehehe..lama jugak eh tak update blog...kali ni aku nak sambung buat review kdrama kekeke :)
Akhirnya aku jumpa jugak tajuk yg aku suka ulas banyak2

Minggu ni finale week utk drama Blood :( hahaha....lepas nih rindu kat vampire*bukan rindu ahn jae hyun,tapi rindu vampire* >,<


Ep19*SPOILER*

Episod nih sangat sedih...bagi akulah kan....hehe...susah jumpa drama yg boleh buat aku menangis nih..keke...Climax cerita ni bila Hyun Woo jumpa VTH-17 ... Kira dia dah berjaya jumpa satu formula untuk jadikan semua yg terkena jangkitan tu jadi normal balik~~ Tapi,utk lengkapkan formula tu dia perlukan darah vampire yg 20-30minit selepas mati itupun sesetengah vampire je !!! Tapi,yg buat special nye formula ni dia dtg sendiri daripada darah vampire yg dah rosak...mcm dah spoil lah kan...pelengkap formula ni pulak sorang je yg boleh bagi..iaitu Park Ji Sang sendiri..sebab dia dilahirkan dari mak bpak yg dua-dua terkena jangkita...kira reaction sel-sel badan dia lagi strong lah...kan...aku pun xreti sngat nak translate guna bahasa sains nih...kekekeke....jadi kesimpulannya Ji Sang kena mati :( tapi malam Hyun woo jumpa VTH-17 tu dia belikan hadiah birthday utk Ji Sang awal-awal....maybe dia ingat Ji Sang akan mati bila Ji Sang dpt tahu pasal VTH-17 tu...tetiba lepas Hyun woo dah settle bayar baju tuh Ji Sang dpt mesej kata Ri Ta dalam bahaya...dia terus pegi rumah Ri Ta...then,Hyun Woo tggal sorang2...actually,yg tu cuma perangkap supaya Ji Sang tggalkan Hyun Woo sesorang je..nothing happen pon dekat Ri Ta....Dr.Joo In Ho tgkap Hyun Woo dan curi formula VTH-17 tuh....Then,dia pukul Hyun Woo sampai mati T_T I hate when I know Hyun Woo will die~~
This episode was so sad!!!! Arghh aku geram sngat bila hyun woo mati---------

   



Ep20*SPOILER*

Aku tak nak cerita awal-awal episod...aku hnya akan cerita part akhir-akhir cerita...tapi aku rasa aku malas nak cerita..sebab xbest lah kalau aku cerita awal-awalkan...aku cuma nak simpulkan last sekali.
Honestly aku tak berapa suka ending dia sebab ending ni x mcm ending yg aku harapkan ... so,ada jugak perasaan kecewa tuh...even drama ni rating dia not rated tpi still bagi aku best...dia kaitkan dari bidang medical and kimia jugak kan...hahaha...sngt best bila kita faham cerita nih..korang kena tgok last episode ni sbb point dia utk tgok sama ada Ji Sang berkorban tak untuk lgkap formula VTH-17 dan selamatkan semua org yg terkena jangkitan tuh :) Still,it was a dissapointment....dan kalau boleh aku harap sngat aku lebih faham akhir cerita ni :)

                                        


               








Comments

Popular Posts